Canvi Climàtic

16/2/07

Estava pensant que ahir van succeïr tres moments que em van fer reflexionar, el primer de bon matí, vaig quedar amb una amiga per llegir a la platja, vaig agafar-me alguna cosa d'abric perque mantenia l'esperança que encara que fes sol fos un dia mitjanament normal de febrer, pero res mes enllà de la realitat..., la gent anava en banyador, o directament sense res (un nudista perdut...) i fent-se remullades a l'aigua, un sol que queia a plom, de justicia, era realment com si de cop i volta ens haguessim traslladat a un dia de pimavera, o d'estiu directament....
A primeres de canvi agraeixes aquet bon temps, et despilotes, et mulles i agraeixes a la mare natura que sigui tan esplendorosa, pero ens hauriem d'adonar que aquesta mare natura tan bona s'està morint a marxes forçades per la estupidesa humana.
No només es la temperatura, la manca de pluja, etc..., també són les olors, les sensacions! Fà dies que s'olora a un temps que hauria d'arribar d'aqui uns mesos! Són dies, semanes, i ja mesos que la cosa no canvia, no exagero, es la realitat, no fa fred, gens de fred, i no n'ha fet desde que a començat aquest "hivern", el canvi climatic ha vingut avans d'hora i ens a deixat en gallumbus.

Després al marxar-me amb motu cap a casa m'he creuat el jugador de basket Roberto Dueñas que anava conduïnt un Mercedes 4x4, i al costat, com no, una preciositat de dona, encara que no vingui al cas llenço la pregunta de perque l'home ric sempre té una model al costat, sigui lleig, simpatic, baix o alt...., son pols que s'atrauen?



Al que anàvem, 4x4 Turbo!, en el transcurs del meu viatje de retorn cap a casa vaig veure almenys 10 d'aquets trastos mastodóntics, i aixó per anar per Barcelona...., gasta, consumeix carburant, més cavalls, més benzina, mes asfalt..., estem tan borratxos de civilització que no veiem res mes que els cavalls que tenen els nostres cotxes? Que desgraciada es la humanitat.
PD: Per cert, alló del Roberto Dueñas cantant "Madrid se quema..." a la Plaça Sant Jaume i sent de Madrid com es no té preu :-D


I un últim apunt, per la nit, gràcies a una amiga vaig poder asistir de gratis a l'estrena d'un parell de documentals, un en el format Imax ("Shackleton Aventura Antartica") i l'altre en 3D (Taurons 3D), l'Aventura Antartica molt recomanable, i be a "cuentu" perque en un moment donat surten imatges de principis de segle XX i d' ara en la mateixa zona del continent antartic, on avans tot era neu i no es veia cap esvoranc, ara es una explanada cicatritzant per mils d'esvorancs...., no era un documental sobre el canvi climatic, ni tan sols van fer referència, pero ja sense voler-ho surten les ferides de la terra.

Fins un altre!

2 Comentaris:

simón ha dit...

doncs lo del canvi climàtic tens tota la raó... jo ja fa molt que hi penso, i sempre se'm ve al cap una frase d'aquestes que vaig recopilant pel món... "tarde o temprano la naturaleza se vengará de todo lo que los hombres hagan contra ella".

i sobre el tema dueñas... diuen que lo important està a l'interior, però sí, massa casualitat que sempre sigui amb gent l'interior de les carteres dels quals sempre està ben atapeït. tenir molts bitllets i fama fa que tinguis més possibilitats entre les quals escollir, però jo sempre preferiré no tenir-ne tants, encara que només sigui per tal que no em vingui cap dubte sobre la sinceritat dels sentiments.

Anònim ha dit...

CANVI CLIMATIC... Bué, semble q ara s'ha posat de moda parlar del tema i no és més q un fet q es podria haber "posat de moda" abans i solventar-ho a temps. Ara diuen q encara es pot relentir el procés però el q s'ha perdut ja mai es podrà recuperar. I tot i q la gent de carrer i els polítics diuen q sí, q tothom a conciensar-se i tal doncs jo no m'acabo de creure q es pugui fer gaire. Més q res pq la majorIa no en fa res pq pensen q no és per tant i que si hi ha alguna catàstrofe en un futur ells ja no hi estaran per patir-ho. EGOISME PUR I DUR. Ja veurem com acaba tot. O no. O ves a saber.