Pro Evolution Soccer

19/3/07

El millor joc de fútbol que a parit la humanitat fins al moment, de la 1ª versió fins l'última sortida aquest mateix any, quin vici senyors quin vici!!!
Encara que sembli mentida ja forma part de la meva vida (en la seva justa mesura), desde petits que hi juguem i ho farem fins que ens morim, la nostre generació i les següents ja no considerem els jocs com coses de nens, sino més aviat un altre opció d'oci i art com poden ser el cinema, la música...., que així sigui i per molts anys!

Aquest dissabte vaig perdre més del que m'agradaría :-( , però la "revanxa" no es farà esperar... :-P
Lo lees Alex!? la que te va a caer.... :-D

SaluT i Pro!

3 Comentaris:

simón ha dit...

Graaaaaaaaaaaaaaaaaan aquest joc, sí senyor, graaaaaaaaaaaan.

Jo amb el meu germà juguem junts a la lliga contra l'ordinador, i així no ens barallem més que quan un xupa massa o no la passa, que són les menys vegades perquè "somos unos jugones", jajaja...

Del primer a l'últim, sí senyor.

Com diríen Reincidents: ¡¡Vicio, vicio!!

Anònim ha dit...

Que quieres que te diga.... pequeño saltamontes.

aun te queda mucho que aprender....

lo primero donde está la X
lo segungo no por mucho correr se llega antes
y lo tercero...... sigue practicando.

JAJAJAJAJAJAJAJAJA

Anònim ha dit...

Doncs si que té vici!! Però jo prefereixo jugar-ho en viu!! Visca aquelles patxangues!! :D

Això si, jo em quedo amb el NBA 2K7!!

Porque eres tan bueno Mcgrady!!?¿