Tres pelis

5/3/07
Una recomanació fora de cartellera, una en cartellera que té bona pinta i un altre de próxima estrena que deu ni dó!

La recomanació: "The Three Burials of Melquiades Estrada" Western crepuscular ambientat en els nostres dies, homes fora de temps, frontera, violéncia i llibertat. Està clar que el Tommy Lee Jones a vist unes quantes vegades les pelis del mestre Peckinpah.
Trailer

Una en Cartellera: "The Host" Peli terrorífica i cómica amb monstre inclós, està rebent bones crítiques i m'ha despertat l'interés, GRRRRRR!!!!!!!!!!
Trailer

Próxima Estrena: "300" Com un grapat d' Espartans lluiten a mort amb tot l'imperi Persa, pel·lícula basada en el cómic de mateix nom del autor Frank Miller i reproduïda vinyeta a vinyeta a la pantalla, herois, lluita, i sang....molta sang!
Trailer



1 Comentaris:

simón ha dit...

Doncs mira per on, a mi tambe m'ha cridat l'atencio la de: La Hostia, the Host, jejeje. He vist el trailer i m'ha fet gracia, tot i que no se jo com acabara de sortir la peli.

I la que si que tinc clarissim que vull veure es la de 300. Vaig veure el trailer quan vaig anar a veure la de Diamante de Sangre i em va semblar molt bo. La imatge impressionant i la tematica es de les meves, jejeje...

A veure que tal surten ;)