L' esclavitut del vot

26/5/07
Aquestes són les primeres eleccions on m'estic plantejant seriosament no anar a votar, quin desencant, quina merda de sistema, quina merda de polítics....
Avans anava a votar amb una bana il·lusió pensant que aquell grup, o aquell altre faríen polítiques próximes al meu pensament, però el que constato elecció rere elecció es que els polítics no fan política..., fan politiqueig del lleig, per posar un símil si fossin prensa seríen la prensa rosa més rastrera.
De sempre he sigut crític amb el sistema que tenim i amb els estaments que el defensen, però fins ara sempre havia caigut com molts altres en: -"Millor votar i fer sentir la meva veu a que sorti aquell gamarús o aquell altre...", això és mentida, ja no m'ho crec, votem a qui votem estarem igual de fotuts perque tan ells com nosaltres som esclaus del diner, del consum i per tant de les grans empreses que patrocinen el sistema en que vivim i del qual els polític que ens representen són esclaus..., i com a esclaus tan ells com a nosaltres ens toca obeïr i callar, sino et poden considerar un ésser estrany, un flipat de la vida o directament un terrorista, i així nem fent.
Quin fàstic que em fà aquest sistema i la classe política d'aquest país, no li puc posar remei, a mida que em faig més vell em torno més àcrata, rara avis sóc.

¿De qué sirve estar contra el fascismo -que se condena- si no se dice nada contra el capitalismo que lo origina?” Bertold Brecht.

SaluT!

3 Comentaris:

El Santuari de Kato ha dit...

Nen, l'autèntica política està al carrer, als barris, la fa la gent, votar no serveix de res, tots són igual, i tots obeixen el mateix amo.
Les eleccions són una parafernàlia per tenir contenta la gent, que es creguin que el poble decideix.

simón ha dit...

Jo és que fa anys (diria que sempre) que tinc clar que tots els polítics són iguals.

Tots.

Tant és votar un com l'altre. Tots fotran el que vulguin un cop siguin al poder. Tots robaran, i a ningú l'interessa realment que aquesta societat vagi a millor.

No serà la primera vegada que no vaig a votar.

marietadelullviu ha dit...

SIUSPLAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUU... aneu a votar... NI QUE SIGUI EN BLANC però ANEU A VOTAR!!!!!!!!!!!!!!!! Si no voteu... no dieu res=pasotisme i això és el pitjor q hi ha. NO VEUEN Q NO VOLEU RES DE RES PQ RES VAL LA PENA.
NO-HO-VE-UEN... pense-ho amb això... si no voteu, desprès NO US QUEIXEU.